søndag 10. juni 2012

Holy diver

Livstegn. Litt seint kanskje, men dog.

Plutselig ble det ingen blogging. Man hadde andre ting å gjøre.
Det skjedde egentlig ikke så mye heller. Og overskuddet manglet.
Men et bilde skal dere ihvertfall få, før jeg tar kvelden her.
Vi har funnet frem ungenes våtdrakter fra i fjor, da det var så kaldt i elva på Gvarv at det egentlig ikke gikk an å bade. Og da Store rutsjet ned vannsklien uten gummimatte og fikk massevis av glassfiberfliser i...ja...
Det var da vi dro og kjøpte våtdrakter. Og de passet i år også. Og i samme slengen ble det hentet frem snorkler og dykkermasker som ingen klarer å ha på lengre enn 2 minutter i slengen for det er jo sjukt ubehagelig egentlig. Men kult er det.

I morgen skal vi til IKEA. Tror jeg. Vi får se det an med H som har fått en solid førstegrads-forbrenning på ryggen. Hihihihi. "Har du solkrem på?!?" gaulet jeg opp til ham, der han satt på garasjetaket med kun shorts og snekkerbelte på. "Nej!", svarte han og slengte ned et tau til meg så han kunne få heist opp en flaske Cola.
Det er viktig med væske på varme dager. Det er også viktig med solkrem på varme dager,
men det får bli en annen gang.

2 kommentarer:

  1. Veldig viktig med solkrem. Det er det jammen mange menn som smertelig får erfare.
    Har dere hatt så fint vær denne helga? Flott for dere.

    SvarSlett
  2. Uff aa uff... solbrenne er ikke kult. Her gaar det stort sett i faktor 50 til hele familien:)
    Jeg bryr meg heldigvis ikke like mye om aa bli brun naa som för.

    har jo savnet inlegg fra denne kanten, saa haaper ikke du har tenkt aa ta pause?

    SvarSlett