tirsdag 26. juni 2012

Avslutninger og slikt.

Jeg får tilbakemeldinger om dagen. Av det heller lunkne slaget.
Folk er leie av å gå inn på bloggen og bare finne "vår horkarl till kung" hver enda dag.
Hva skal man si? Jeg har en rekke unnskyldninger på lager, noen bedre enn andre, men det tar jeg seinere.
Nå skal jeg grave frem litt hverdagsstoff til dere.
Her for eksempel, er vi på avslutningsfest på Stores skole.
Guttene i 1-4. klasse er pirater. Yngstemann på skolen, desemberbarnet, sitter helt til høyre.
Litt utenfor skuta til Kaptein Sortebill. "Eg svømte liksom blant haiane", forklarte han etterpå.

Haimat.

Vi hadde selvsagt avslutning i barnehagen også, og der kunne jeg ha vist frem
et bilde av alle de herlige 40 (+, -) ungene som sto så fint på scenen og sang....
Alle bortsett fra Lille.
Jeg skimter henne såvidt på det ene bildet, på det neste er en flik av kjolen det eneste man kan se.
På tredje bildet kikker hun frem fra BAK scenen, og på det siste er hun sporløst forsvunnet.
Nå er det jo meningen at mødrene skal følge litt med på hva ungene gjør, og ikke finne det ut av fotografier etterpå. Men jeg var på jobb og konsentrerte meg om mine "jobb-barn" i koret.
Og H var i Haugesund og leverte pengesluket Forden på verksted.
Bilen skulle være ferdig dagen etterpå. Det er 5 dager siden nå. De har rett og slett lagt beslag på bilen (under en slett forklaring om at de må "bestille del fra USA"),
og H kjører rundt i en....hihihihi...FIESTA som han får klaustrofobi i.
Om 10 dager reiser vi på ferie. Og da bør vi ha annet enn Fiesta å dra campingvogna med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar