søndag 6. mai 2012

All fun and no work for Jack - lørdag

Jepp, slik har helgen vært for Mammarie.
Lørdag fikk jeg mitt spillrandes nye Nike+ band og chip i posten. Dette er kompatibelt med de nye joggeskoene, og jeg kan nå måle distanse, tid, kalorier og puls. Det hele legges inn på min profil på Nike.com og der finnes fullt av moro-funksjoner :D Anbefales absolutt :D

Men før jeg kunne ta herligheten i bruk så ble det en tur til Leos Lekeland.
Noen vil kalle det penger utav vinduet eller tilogmed upedagogisk.
Jeg kaller det fysisk fostring.Jajamen.
Men tilbake til min nye venn Nike:
Skoene er på, med chip i. (Har gitt opp å finne like sokker, man tager det man haver),
og sportsbandet er klart etter en del kluring med programmering på pc`en.

Så hadde det seg slik at detvar det ishockeymatch på TV,
og jeg bestemte meg for å glede gubben litt med blågul kledsel.
Sang tilogmed en liten strofe fra "Du gamla, du fria".
Og så var det endelig klart for løpetur. Moro !
(Og Sverige vant, så alle var glade og fornøyde).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar