fredag 18. mai 2012

17. mai

17.mai avklart for denne gang. Sitter igjen med 2 gnagsår, to sv. møkkete barnebunader
(som jeg returnerer til mamma uvasket tror jeg) og endel bilder.
De bildene jeg EGENTLIG skulle hatt tak på er desverre på mamma sitt kamera,
men hallo; vi kan lage flere innlegg om søttende vi.
Blogspot ødelegger bildene mine. Dette her er ihvertfall skarpt og fint på pc`en min.
Det illustrerer Store som gjør en flott innsats i potetløpet.

Når Lille etterhvert skjønte reglene, gikk det unna !

og så fikk hun sine etterlengtede såpebobler i premie.

Store har kastet piler, og dukker dypt nedi premiesekken.
Han endte opp med et smykke...ehm...det skulle han pynte seg med
når noen hadde bursdag. Jaja, why not.
P.g.a ekte Vestlandsvær så hadde han jakke på stort sett hele dagen,
men jeg fikk lov å knipse noen bilder når vi kom hjem.
Begge småene har Hardangerbunad.
Ikke at vi er fra Hardanger men..aldri skjønt det der helt.

2 kommentarer:

  1. fine 17.mai bilder!
    Så heldige dere var med været da, vi hadde regn hele tiden vi.. litt kjipt.

    Fine bunader, samme hvor de er fra vel?
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi hadde 5 grader, og folk hadde regnklær på i toget. Men det lettet ganske bra på ettermiddagen :)

      Slett