søndag 8. april 2012

Utro? Og påskekrim.

Klokken er 22.30, og H ringer hjem fra nordsjøen. Jeg tar telefonen mens jeg puster, peser og stønner. Hadde han ikke visst bedre så kunne han vel sett for seg de mest utrolige sidesprang, men heldigvis vet han at det bare er tredemøllen som
fremprovoserer sv. høy puls hos kvinnen i hans liv* (*håper jeg, høhøh).
"Jag har suttit en TIMME och väntat på uppdatering från hälgen" slenger han i meg.
Ai...
Altså, jeg tenkte jeg skulle vente til jeg hadde søsters bilder i hende også.
Selve påskeegg-jakten, f.eks, ble foreviget med hennes kamera.
Jeg forteller H at det blir desverre ingen blogging i kveld, og at i morgen må vi avtale telefontidspunkt så han slipper å høre på alt peset og stønnet.
Så sier vi godnatt og at vi elsker/savner/digger (stryk det som ikke passer) hverandre. Men her har du ihvertfallen liiten update.
Fikk 1,5 timer lesetid på formiddagen før vi reiste hjem idag.
Ellers har det vært smått med slikt i helgen.
(Jada, brukte selvutløser og fikk med halve bordplata. Kjempegreier).
Håper H lar være å zoome inn på prislappen på boka. Jeg klarte ikke å vente de x antall mnd det tar før de trykker sjaiten i pocketformat. Nå skal jeg lese videre. Tror ikke jeg kan legge den boka fra meg før den er ferdiglest. Estimert tid ca 02.00 i natt.
.
Leser dere krim i påsken? Eller er det kun den der bakpå melkekartongen?
Den har jeg forresten løst, hipphipp !

9 kommentarer:

  1. Jepp, har fått lest noe bøker ,både krim og ukrim. Har ikke stønna på telefonen.

    SvarSlett
  2. Jeg leser krim i påska, masse krim! (Og resten av året...)

    Melk har det derimot blitt lite av....

    SvarSlett
    Svar
    1. Melk er uansett sjukt oppskrytt og fungerer kun med oboypulver i.

      Slett
  3. njaaa..jeg gjør egentlig ingenting i påsken..
    sukkings.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du gjorde så mye FØR påsken du. Da vi andre gjorde ingenting.

      Slett
  4. Atter ein gong: ler høgt når eg les i bloggen din, fyrsteklasses humor! Likte godt han vesle dinosaurdrapsmannen! :))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk ! Ja han var ikkje verst altså !

      Slett
  5. Oj, siden jeg ikke har hatt ungene i påsken... har jeg rett og slett gått glipp av krimmen på melkekartongen...shait! (nei, jeg liker ikke melk..)

    SvarSlett