torsdag 12. april 2012

Juhuuu, vi har skiplaner

Jeg og H laget oss planer for helgen. Jeg elsker planer i helgene, siden det stort sett er bare lørdager og søndager jeg har fri. Da liker jeg at vi gjør noe litt ekstra. Går tur, drar på bading, (shopping, host) etc. Nå nærmer det seg slutten på skisesongen, og vi som akkurat hadde kommet igang ?! Til helgen blir det ihvertfall to dager i trekket (et annet sted enn sist).
Ungene har fått hjelmer. Geniale og stillbare fra Etto, så de holder over 3 størrelser.
Lille valgte rosa. Store var totalt uinteressert i farge og mønster, så jeg plukket ut hans.


Lillemor viser frem :)


Vi har fått fatt på brukte ski og støvler til Lille, hallelujah !
Ski str. 90 cm og støvler fra Nordica.

Til Store ble det nytt, not so much hallelujah, til en grei tilbudspris.
90 cm til ham også, men større støvler.
Aldri hørt om merket, men vi kjøpte på Intersport
og regner med det holder i lassevis til en 6-åring.
( Mor sitter igjen med denne tanken; hvorfor valgte Intersport å matche akkurat DE skiene med DE støvlene? Gir ingen mening! ).
.
Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men det er synd vinteren snart er over.

2 kommentarer:

  1. ja,ikke sant!
    Det ER faktisk synd at vinteren er over!
    jeg har kjøpt nye skistaver til min 6-åring i år.. godt forberedt! (ja,han har ski som matcher til også!)-og så ble det ikke en ENESTE skitur på oss i år!! Tragisk..nesten komitragisk.
    Pokker så kjipt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Uh. Tagisk. Det har jo ikke akkurat vært det heelt store snøfallet heller da.

      Slett