torsdag 19. april 2012

Fjellet, medisinske greier og viftebruk.

I Myrkdalen bodde vi hotell. Hytte er bedre.
Visste dere at på Vossastrand hotell så MÅ man ha på viften over komfyren? SELV OM man bare bruker steikeovnen? Dersom man tilfeldigvis gir BENG i å bruke vifte så kommer hvitskjorte-kledd hotell-mann og banker på døren og forteller at viften måå stå på for nå har brannalarmen gitt forvarsel (???). Dette har jeg hørt av noen venner. Eller lest et sted.
I morgen er det helg og da skal vi......T(r)YNE det siste utav vintersesongen !!
Tror det vokser gullhår en viss plass, (litt vanskelig å sjekke), for vi har firmahytte igjen :D
H sitt firma, samme sted som forrige gang, men en annen hytte.
Egentlig har vi 8 ukers karantene siden sist vi fikk den, men når ingen andre ville ha?
Både jeg og H er SYLTEforkjølet, så han har vært en svingom innom polet og hentet medisin.
Jägermeister. Grøss. Jeg er mer Hot`n Sweet - person. Men i medisinsk syfte så...
Syns forresten det er sv. rart at jeg ble forkjølet nå etter at jeg har begynt med vitaminbjørner?? Hold dere langt unna de greiene der. Farlig, farlig.

2 kommentarer:

  1. Masse god bedring, og T(r)YN med måte!! :))

    SvarSlett
  2. Vitaminbjørner er ikke bra.
    Trodde alle visste dette.

    men nei?
    god tur og god bedrings!

    SvarSlett