onsdag 4. april 2012

Et innlegg utelukkende om t-skjorter

Det skrives ikke nok innlegg om t-skjorter rundtom på bloggene. Folk taster ivrig i vei om hvite vegger og hvite møbler og om noe som heter "ranukler" og som høres mest ut som noe i slekt med hemoroider, men som visstnok er blomster (?)
Dem om det.
Her kommer et t-skjorte innlegg :
.
Altså, jeg har vel alltid hatt en liten (og harry!) t-skjorte freak boende i meg.
Da jeg gikk på barneskolen hadde jeg en der det sto:
"Jeg hater skolen !". Mamma var alltid litt svett når jeg gikk rundt i den.
Da jeg ble litt eldre ramlet jeg over en t-skjorte med kart på.
"Kart over skandinavia, uten Sverige", sto det skrevet under. Og jammen var Sverige borte, og Østersjøen hadde dobbel størrelse. Synd jeg ikke har den nå. Kunne ha blitt mye moro i heimen.
Nå har jeg leitet og googlet og funnet endel gøy igjen, det blir liksom så enkelt når man bare kan klikke litt her og der og så får man godsakene hjem i postkassa.


Denne var ikke dum.


Denne falt jeg også for. Ikke at jeg vil gå i en slik, men idêen er genial !

H mener jeg skal anskaffe en slik.
Takk for det elskling, men de bør nok være litt (bare bittelitt selvsagt)
større for at denne skal være ordentlig gøy.

Endte opp med en som har ligget på ønskelista mi på ebay i snart et halvt år:



Note to self: ikke bruke denne på jobb.

( Dere har ingen idê om hvor teit det er å stå og smile til et selvutløsende kamera. Djis.)

4 kommentarer:

  1. Takk - er så lei av ranukler og hvite møbler! :-)
    Kirsti

    SvarSlett
  2. Jeg ELSKER både ranukler og hemoroider og hvite møbler!!
    Men jeg elsker t-skjorta di enda mer!!

    SvarSlett
  3. I visit everyday a few blogs and websites to read articles, but this website gives quality based posts.



    Feel free to visit my web-site :: マークジェイコブス 時計

    SvarSlett