lørdag 28. april 2012

Bilder tok man jo. Noen heldige, noen mindre bra.
Jeg deler ukritisk.

Her f.eks måtte jeg legge beina høyt under ferjeoverfarten.
En hel dag i Converse er sannsynligvis ikke ergonomisk korrekt.

Ungene leker i baksetet. Med veldig engasjerte og veldig høye stemmer.

Da vi kom hjem vanket det kakao på thermos.

Populært.

Vi satte opp ny trampoline. Den står bare ca 40 cm over bakken,
da vi unnlot å sette på de midtre delene på rammen.
H sin idê og jeg må si den var genial. Trenger ikke sikkerhetsnett på i år ;)

Høydepunktet var at mor fikk nye sko.
Nike Zoom Vomero+ 7. Null hull !
Jippi. Nå skal de testes ut !

4 kommentarer:

  1. ser ut som en kjekk dag!
    men du..har blitt fortalt at man bør ha sikkerhetsnett selv om trampolinen er nedgravd?
    Ikke vet jeg..men vi vurderer nedgravd trampoline selv..

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi bare tuller en dyne rundt dem og plasserer en hjelm på hodet så går det sikkert fint ;)

      Slett
  2. Se så lurt sier jeg til Håkon om ideen deres, da sier han; kommer ikke ungene til å treffe bakken når de hopper? Siden det er så lavt over bakken?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det var ingen problem...mammaen derimot....

      Slett