lørdag 10. mars 2012

Om løpetightsen

Jeg har en veldig kul løpetights.
Den er 3/4 lengde på og stopper midt på fotballeggen min. Noe som ikke akkurat er med på å gi inntrykk av lange gaselle-bein. Men pyttsann. Bruker den bare her hjemme (tredemølle) likevel. Tightsen har dekorative reflekser som er helt unødvendige og som kommer til å få stygge sprekker etter et par vask. Men ser sv. kule ut altså. Og er gode å ha dersom strømmen går.


Bare for ordens skyld; dette er ikke mine legger. Mine er...eh...sterkere.
Men det er samme buksa, og på det venstre låret der står det printet så kjekt: RUNNING.
Velvel. Det er en sannhet med modifikasjoner.
Det er greit, det der med RUNNING. Men da burde det vel strengt tatt stått WALKING på det andre låret. Og på rumpa kunne de ha trykt med litt mindre typer:
SITTING ON ASS WRITING SHIT ON PC.
Så hadde det blitt mer riktig. Liksom.

4 kommentarer:

  1. sykt kul løpetights.
    skulle gjerne hatt meg en sånn til å sitte foran pcen med..

    viktig å se kul ut.
    enig.

    SvarSlett
  2. Ha ha ha, gode forslag.

    Skulle gjerne kledd en sånn tights.

    SvarSlett
    Svar
    1. Dersom man er innenfor husets fire vegger så kler man hvasomhelst.

      Slett