søndag 18. mars 2012

Når voksne leker.

Idag kjørte vi til et industriområde, så små og store fikk leke.

Her leker H med favorittdamen sin (Lille i bakgrunnen)
Store i farta. Solbriller var visst nødvendig syns de begge to.
Lillemor hadde vokst fra sykkelen sin,
men som ved et mirakel så fant H en på søppeltilhengeren til naboen litt seinere på dagen.
Skulle ønske jeg hadde bilde av den, for det var en nostalgisk gul og sort cross-sykkel fra DBS.

Litt hopping etter gammelt.




Og så fikk mor prøve droget. Det var moro, men aldri om jeg tar noe lastebilssertifikat.

Bloggvennlig posering.


På ettermiddagen lagde jeg innbakte pølser og vafler til ungene. Best å stelle godt med dem nå, så kanskje de tar vare på sine gamle foreldre når vi ender på "heimen" engang.
H likte ikke vaflene forresten. Det utakknemlige beistet.
Jeg kjørte en sunnere variant med litt mer egg og byttet ut deler av melet med havregryn.
Våre unger likte vaflene.
Nabo-ungene likte vaflene.
Men H måtte "dränka smaken med syltetøy".

9 kommentarer:

  1. Kanonkul bil! Panserbilde påkrevd, her i bloggen. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Car-wash style? Haha, ja klaaaart det (kjenn ironien;)

      Slett
  2. Hei, takk for koselig kommentar inne hos meg :) Dette var et fartsfylt innlegg :) Blogghilsen fra Elin

    SvarSlett
  3. Likte hoppet ditt eg, du vise vel da live i måro? så har me noko å le av den dagen og:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Le av? Da der e seriøse greie ska eg sei deg. Me kan ha hoppekonkurranse :D

      Slett
  4. Hoppekonkurranse kan me ha vettu:) gler meg hehe:)))

    SvarSlett
  5. Åh, joo, du må jo ta lastebillappen. Tenk å få kjøre en sånn bil daaah!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bred bil, smale veier. Frister ikke sååå veldig.

      Slett