mandag 12. mars 2012

Når mor baker.

Når mor baker får ungene selvsagt være med.
Dersom jeg ikke klarer å lure meg inn på kjøkkenet uten at de oppdager det.

Når mor baker får ungene selvsagt slikke visper og slikkepotter.
Dersom jeg ikke rekker å kaste alle redskaper i oppvaskemaskinen før de oppdager det. All slikking og annen spising foregår selvsagt på kjøkkenet eller ved spisebordet.
Dersom det ikke er noe spennende på tv.

Og mor orker selvsagt et kakestykke og to.
Dersom hun ikke nettopp har spist en solid mengde yoghurt-is.
.
Mor orket ikke å smake denne gangen,
men øvrig familie ble svært fornøyde og kladdkakan var borte på 1-2-3 !

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det må jeg si meg enig i !

      Slett
  2. Ho-ho. Kladdekake? Det må vera noko svenske greier, eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja det er H som har introdusert meg for den.

      Slett