fredag 2. mars 2012

Ein fridag kan `kje vara evig veit du, kan aldri vara evig *

* Fritt etter : Ein skigard kan `kje vara evig veit du



Denne fridagen kunne godt ha vart leeenge.
Først dro vi på handlings, og fylte bensin på vår eminente herregårdsvagn.
Så var det klart for skogstur.
På med utebukse, fleecegensre, jakker, sko, støvler, buffer og luer og så var vi igang.
5 grader, vindstille og strålende sol. Hallelujah.
Guttene var straks igang med klatring (og kjeks-spising)
Store til venstre og kompis M til høyre.



Lille (som ikke var helt i toppform idag) og en bamsehund ved navn Fibi.

Her ble hun obs på at gamla fotograferte...

Lille M på 3 år passer godt på bokstavkjeksene sine.



Dette bildet ble tatt i motlys, for å si det mildt.
Etter å ha redigert på alt som gikk an var dette det beste jeg fikk til.
Meg og Lillemor prøver å fange litt sol. (Men den sto jo tydeligvis på oss bakfra, haha).

Min venninne L ser til at småen holder seg sånn noenlunde borte fra vannet.



Og Lille smilte fra skulder til skulder....
(Slik ser forsåvidt de fleste i min slekt (på pappas side) ut når de er alvorlige).

4 kommentarer:

  1. Jeg synes jo at vi har vår, men dere har skikkelig vår! Sånn uten snø.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja alt med antydning til snø regnes som tundra her.

      Slett
  2. Svar
    1. Ja den lille solstrålen vår. (Hun ligger på sofaen med feber nå, så det var vel noe som ikke var helt bra da ;)

      Slett