torsdag 8. mars 2012

4-årsdag

Min supernusselige tantegutt fyller 4 år idag. Fikk seg en ny lue som måtte være på en stund.
Tilsynelatende sinnsyk mann i bakgrunnen er bare pappaen min som spiser kake.

Her koser vi oss. Pappa ser ut til å ha fått et mini-slag, og jeg smiler...ikke.
(Ser mer ut som om jeg funderer på å tenne på en eller annen kirke??)

Gjemmer meg kledelig bak en tanteunge.
I midten sitter Lillemoren min, og til venstre: enda en tanteunge.




Flere tanteunger + Storegutten min. Her går det i bilbane.
H kjøpte den i gave til bursdagsbarnet, men hadde egentlig lyst på den selv.
.
Alle bildene er kåppirait : søsteren min.

2 kommentarer:

  1. Så fine tantunger, tantunger er kjekt.
    Elsker kirketenningsblikket ditt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh tusen takk, da skal jeg bruke det oftere. Tanteunger er gull :)

      Slett