lørdag 4. februar 2012

Vi er samlet her ikveld..

Vi har vært ute idag igjen. Det vil ingen ende ta, dette ute-greiene.
Kan like gjerne selge huset, så flinke som vi er til å være ute.
Her på bildet leker Store med fetter I sin traktor.
De andre ungene aker, men Store har allerede akt. To ganger.

Og Lille har allerede dratt kjelken sin opp selv. Ên gang.


Her er fetter I. Han er ikke overfølsom for lyd eller noe,
men han har nettopp vært ute og kjørt traktor med grandonkel.

Trampoline funker på vinteren også.
Kusine I og Lille i aksjon.


Gratispassasjeren.
.
Det kom snø her i går. Som juleafta på kjerringa.
Og selvsagt fikk vi ikke bilen opp bakken til huset.
Jeg prøvde to ganger, men måtte gi meg på tap.
H, som kom hjem fra North Sea i går kveld, klarte det selvsagt.


Idag kjørte jeg og ungene til sentrum og kjøpte skisko til Lille. (Skisko er RAN !) Rosa.
Og da vi kom hjem sto naboen så beleilig med traktor i bunnen av bakken.
Han hukket oss på med et tau og dro oss opp til huset :D Da vi kom i tunet så vi at han også hadde fått opp Big Mama, så nå er hele familien samlet igjen:
Jeg og ungene som har vært her hele tiden,
H som kom hjem fra nordsjøen,
Volvoen, og Forden.
Faktisk så har H planer om å få liv i sistnevnte igjen.
Det skal et mirakel til, men mirakler har skjedd før.

3 kommentarer:

  1. I dag har familien min vært ute og også. Minus meg som dro på kafe med bestevenninner og spiste god lunsj + at jeg kjøpte meg en ny kjole. Stakkars familie som har en sånn mor:-) Ungene fikk pepperkaker til lunsj, mammaen fikk biffsmørbrød

    SvarSlett
  2. kjenner til det bakke-styret ja.
    jeg har hele 3 ulike bakker å velge hjem (ja, jeg bor på en haug!)
    I går, det var et rent helvete.
    Sett noe til brøytebilen??

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har en grei nabo med traktor som sagt, det anbefales !

      Slett