torsdag 23. februar 2012

Tur, geiteskinn og alle merkene.

Idag har jeg og Lille vært ute i fem timer sammenhengende, mens Stores dress på skolen var tilnærmet tørr.... på ettermiddagen var han derfor meget klar for en tur ut.
Det var lenge siden vi hadde gått den klassiske "runden", så den tok vi idag.
Dukkevogn og løpesykkel måtte også følge med.


Er ikke mulig å se på Lille at hun bare fem minutter tidligere nesten ble tvunget ut.
Dørstokk-milen.



Avgårde-Kåre.
Jada, det regnet hele veien. Mye. Jeg fikk testet mine nye votter som jeg såvidt nevnte i et tidligere innlegg. De er fra Bula, er varme og vanntette og har en fiffig pekerfinger-patent som dere ser. Egentlig skulle jeg ikke ha noe votter, men H kom hjem med et par svindyre (syns jeg ihvertfall) Hestra til meg før hytteturen. De var dog litt store, og etter helgen prøvde jeg å bytte de inn i et par ordentlige votter til Lille. De hadde ikke riktig størrelse i de gode merkene, så da ble det votter på meg istedet. ENDA dyrere enn de forrige, men fikk de til samme pris.
Det er geiteskinn i håndflatene på disse her. Fantastiske greier.


Hjemme igjen. Må leke LITT til før vi går inn.




Tror Store var sliten idag, for han greide å velte med løpesykkelen og slå seg på kneet,
samt falle ned flere trinn og få blåmerker på ryggen nå i kveld
.
Telefon fra barnevernet ventes nårsomhelst.
.


Lillemor har jakke,bukse, buff og lue fra Vossatassar
(hun kaller luen for "Vossa-huo"),
votter fra danske Twins og Reimatec sko.


Store har Reima Kiddo dress, pannebånd fra Vossatassar, votter fra Twins og sko fra Pax.
.
Dukkevogn fra Brio, løpesykkel fra Biltema, gravemaskin fra sjaitmerke, rattkjelke fra Stiga, biler fra Ford og Volvo, kamera fra Canon, mor fra Vestlandet, vær fra helvete.

7 kommentarer:

  1. hehe...vær fra helvete?

    det har du så inn i HELVETE rett i.
    Hvor blir det av snøen når man trenger den??

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nominasjon til den høythengende tittelen Årets fjaseblogg. Kåringen pågår frem til og med 1. mars. Som nominert er du en av dem med størst innflytelse!

    Sjekk her: http://www.lises.net/blogg/?p=5506

    SvarSlett
    Svar
    1. Famtastisk, skal straks inn og stemme på meg selv fra ulike mailadresser :D

      Slett
  3. Ser ut som en flott tur, selv med det været. :-)

    SvarSlett
  4. Trenger dere egentlig hus?? Får alltid mindreverdighetskomplekser av å gå inn på bloggen din og lese om all uteaktiviteten dere bedriver... Og gleder meg bittelitt til dine også en gang surmulende nekter å bli med mor ut... he he...
    (Har forøvrig vært inne og stemt på deg som årets fjaseblogg)

    SvarSlett