lørdag 11. februar 2012

Morsdag

Istedet for å slå av den skarpe skrivebordslampen så kjører Store på med solbriller.

I morgen er det morsdag, og Store er bekymret.
"Eg må jo gi deg nåke mamma! Kan me ikkje kjøpa nåke då?
Ei utebuksa eller ei dongeribuksa eller nåke?"
Herlighet.
Guttungen er jo genial.
(Blir lett match for han å få seg dame).
Klart mødrer trenger nye klær i ny og ne, eller titt og ofte/nå og da/en gang iblant/alltid! Utebukse har jeg i og for seg 3-4 stykker av, men dongeri får man vel aldri nok av?
Jeg er en heldig mamma jeg. Og nye klær har jeg allerede kjøpt for jeg fikk jo en morsdagshøvding i hånda da vi skulle til Bæærgen.
Det ble en skjorte og en genser fra Jean Paul.
Det kommer sannsynligvis aldri noe outfitbilde så dere får bare se det for dere.
Rutet skjorte, mørkblå genser. Imagine.

4 kommentarer:

  1. Jo, da, kom igjen med outfitbilde. Vi elsker jo sånt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho, nei seriøse greier er jeg ikke med på. Kun husmoroutfits av den ekstreme sorten blir vist frem her.

      Slett
  2. imagination blir liksom ikke helt det samme azz..

    SvarSlett