søndag 26. februar 2012

Fjase-hvada?

Jeg har blitt nominert.
Ikke til mest estetiske blogg.
Ikke til årets moteblogg (What? Why?)
Aldeles ikke til årets politiskinteresserte-blogg.
Men til årets fjaseblogg !!
Her skriver man det ene samfunnsengasjerte innlegget etter det andre,
og så blir man nominert til noe slikt?
Jeg er i harnisk !
(Men stem, stem, stem likevel!)

Noen vil kalle det latskap og bruke bildet fra forrige kampanje, jeg sier gjenbruk.
Gjenbruk er inn i tiden.




(I samme slengen har du sjangsen til å få en liste med de mest fjasete bloggene i landet.
Mye useriøs lesing, og hvem LIKER vel ikke DET?)

5 kommentarer:

  1. Jeg har da stemt.
    For lenge siden.

    På deg.
    Så klart.

    SvarSlett
  2. Jeg er også i harnisk på dine vegne. Jeg skal kjøre en motebloggkåring, der du skal få alle nominasjonene og stemmene og alt sånt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Får seriøst tårer i øynene her (eller var det fleip? Hva??)

      Slett
  3. hey hey, her må det jo inn og stemmast!

    bra jobba, mammarie :) høgst fortjent!

    SvarSlett