fredag 20. januar 2012

Mallis - Palma Aquarium

Jeg gir meg ikke før hele turen er dokumentert.
Vet jeg kommer til å hate meg sjøl dersom jeg ikke skriver disse innleggene.


.


Vi kjørte den "knallgode" nissan Note`n tvers over øya og til Akvariet i Palma.


Noe av den første vi så var Nemo.
Mor ble overlykkelig, og jammen var ikke Dori i samme bassenget også !
Lille kikker og peker.

Her er det en dykker nede i ett basseng. Minst like spennende som fiskene.

Hai!

Og en mindre ekte hai. Ute ved restaurantområdet var det en piratskute og noen andre ting for barn. Veldig greit, så fikk vi voksne et lite avbrekk.

Denne var moro å klatre på.

Prøvde å få til julekortbildet, men lyktes ikke helt.


Et skilpadde-egg er dette.

På en automat kunne man kjøpe mat til Karpe-fiskene.
Meget sleipt opplegg, men ungene digget det.
.
Palma Aquarium var passe stort for ungene (men litt for lite for mor) og vi hadde en fin dag der.
På veien ut får/føler man at man må kjøpe et familiebilde som blir tatt med en gang man kommer inn. Det ble faktisk julekortbildet for 2011.
(Sammen med ett fra Nilen/Tømmerrenna i Kristiansand Dyrepark).

2 kommentarer:

  1. Ha ha, sånne bilder man får på vei ut fra diverse parker kan være aå ymse. I Thailand sto de med noen plasttallerkner. Med bilde av oss da vi kom gående, blekfete, inn i en park. Hvem vil ha det, lissom? (Jo, ungene. De elsker sånt)

    SvarSlett
  2. Haha, plasttallerkner? Den var ny.

    SvarSlett