torsdag 5. januar 2012

Istid

I vanlig stil. Sammenkrøllet på en tripp-trapp stol. Trådløs mus og laptop.
Likfingrer, liktær og iskald nesetipp.

Nå må det for svarte helvete bli sommer snart !

Hvem sa "ringeren i Notre Dame??"

Dagens husmoroutfit:
Skjorte: Lindex
Bukse: New Yorker
Raggsokker: Europris eller noe
Tøfler utenpå der: egentlig en venninnes, låner på ubestemt tid
Julete fleeceteppe: Fått til jul av mamma en gang
Tømmerhoggerjakke str 3XL: Sportmann


For ordens skyld: Det var 20 grader i huset,
noe som er 3 grader under komfortsonen for min del.
H gikk i shorts og t-skjorte. Barbeint.
Vi passer så godt sammen, han og jeg.
<3

8 kommentarer:

  1. Hehe, holder på å fryse meg fordervet jeg også. SOMMER jatakk!

    SvarSlett
  2. Ho-ho! Blir alltid så imponert over vaksne som klarer å sitja på ein tripptrapp-stol. Er det ein slags "yrkesskade" frå bhg? ;) Eller kanskje det berre er eg som er for stor i baken til å mestra det....
    Du ser ut som du frys som ein tiggar. Men tydelegvis har du ein hot mann. ;)

    SvarSlett
  3. Haha! Det ER kaldt! Her står varmepumpa på 24, medan eg sitter med to lag ull og ullteppe. La det bli sommar!!!

    SvarSlett
  4. herlig outfit!
    elsker disse outfit-innleggene dine!

    du har ikke vurdert rosablogging??
    20 grader er btw aaaltfor kaldt! jeg trenger minst 25 innendørs.
    Og har en mann som alltid spør om jeg er syk.. Know the thing???

    SvarSlett
  5. Jeg liker faktisk å sitte på tripp trapp jeg, men er den eneste på jobb som gjør det.

    HERRE, enda et fellestrekk!!!

    SvarSlett
  6. Hahaha, eg har på meg like "tøflar", besto strikka fleire par. Så etter alle disse åro på "lån" så kan me vel sei at dei e dine te odel å eige (ja, eg veit - eg e så generøs) ;-)

    SvarSlett
  7. Jepp, på tide med sommer nå. Sist vi hadde sommer var jo i 2009......
    Hos meg sparer jeg på strømmen, så sjelden over 20 grader... pakker meg inn i ullgenser og tepper

    SvarSlett
  8. Hjertelig takk for tøflene ! Fantastisk! :D

    SvarSlett