søndag 15. januar 2012

(Bad)trip to Mexico

I går var jeg i Mexico.
Idag har feberen avtatt litt.
Tror jeg har gått på en influensa-smell.
Eller influensa light kan det også være ettersom jeg har en idê om
at de fleste med influensa ender opp med å daue ?
Isåfall er dette light-versjonen for jeg er trossalt bare 30 år og midt i min "prime-time" vil jeg si.
Velvel. Mens jeg trodde jeg var i Mexico så tok H ungene med
litt oppi høyden så de fikk oppleve fenomenet snø:

De to til høyre er mine. Lille fikk bursdagspresangen sin (kjelken) noen dager for tidlig.

Visst stikker det frem en gresstust her og der, men det er SNØ :)
I Mexico var det mer skiftende. Brennhett i det ene øyeblikket, skjelvende kaldt i det neste.
Men fri flyt med dop, det hadde de. Og da ble alt litt bedre med en gang.

2 kommentarer:

  1. Ai ai. Mexico høres jo forsåvidt spennende ut, men kanskje ikke på denne måten. God bedring.

    SvarSlett