onsdag 21. desember 2011

Santas party *

* hipt


Det var nissefest i barnehagen...

...og på skolen...
Så idag tidlig hadde jeg rød en...

...og en blå.

Den røde ville ikke ha sminke,
mens den blå nok kunne tenke seg fjeset fullt :)


Vossatassar-ulltrøya (fra Whiteplanet som jeg tipset om på søndag)
kom i posten i går! Det kaller jeg lynkjapt og veldig beleilig til nissefest.
Stillongs og Dronning Fjellrose-kjole er fra Janus og vi har Janus sin blånisse-lue også.
Lua på bildet er fra Blåfjell2-filmen og fås kjøpt på Kapp Ahl.
Den er dog mest til pynt og sitter ikke spesielt godt på hodet.
.
Storebror hadde grå ullbukse fra Memini, men bildene i helfigur så enda rarere ut enn portrettene så... Nissejakka er vintage fra 80-tallet mener jeg og jeg vet vi har et bilde av min nest eldste bror i den et sted. De kunne kvalitet før i tiden. Akk ja sann.

5 kommentarer:

  1. Önsker dere en riktig god jul:)
    Her var det ogsaa nissefest i barnehagen og Adria hadde bare holdt seg foran öynene da nissen kom og delte ut gaven til han.
    Eldstemann gjennomskuet galant barnehageonkelen for aa vaere julenissen... Saa da har han altsaa skjönt det. Hadde liksom trodd vi skulle klare aa lure han til han ble tenaaring...

    SvarSlett
  2. Lille e så lik på Ida i Emil! Takk for julakort. Da henge så vidt da e på kjøleskapet. Me har fått så mangen i år at magnetane snart takka for seg.

    SvarSlett
  3. Ja eg og syns ho e himla lik. Har et bilde med flette og i sånn rutete kjole, du ska få sjå.

    SvarSlett