søndag 18. desember 2011

Bakst og slikt

Deigen har stått i kjøleskapet siden torsdags kveld, så nå var det på tide å få gjort noe med den.
Jeg og Lille kastet oss over julebaksten, mens Store helst ville ha en dæsj mel å kjøre bil i....
"Eg kan leka at da e snø".....

Denne her var veldig flittig. Den lille koneformen er "mamsen" og den lille manneformen er "lillegutt" (jmf "Blåfjell" Red. anm.). Haha. Ble mye mamsen og lillegutt, men jeg fikk lurt inn noen bukker og engler innimellom.


Retro forklê som jeg hadde da jeg var liten. Mamma fant det frem her en dag.
Ulltrøya fra Vossatassar finnes HER til halv pris idag (trykk på kalenderluke 18).
Broren min som tipset meg, og jeg har nå kjøpt en blå til hver av ungene.

Store som bare fikk en minimini-haug med mel er like fornøyd.




Og her har visst hele legolasset ramlet på gulvet.
Det er MYE lego-deler rundt gulvene for tiden.
Av og til plukker jeg opp. Av og til støvsuger jeg rundt.
Men jeg støvsuger aldri klosser. Det har mamma lært meg
(d.v.s hun støvsugde jo faktisk opp en del, men det plukket hun utav posen etterpå).
Legoklosser var visst scheisse-dyrt før i tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar