mandag 7. november 2011

Uka som gikk, inkludert kule uttrykk

Søsteren min spurte meg om bloggen i helgen. "Skjer lite på bloggen" sa hun.
Og det kan jeg innrømme assa (hipt, ungdommelig uttrykk).
Jeg BURDE jo ha blogget. Burde jo det. For det har jo skjedd massevis av greier:


Kjøpte nye ullsokker til ungene f.eks. Noe som viste seg å være et litt dumt trekk.

Måtte dermed stryke navnelapper på samtlige 12 sokker.
Kjipt assa (TO ungdommelige og sv. kule uttrykk).


Lille har også hatt det travelt.
Etter at hun fant dette puslespillet i en kasse har hun puslet det
i gjennomsnitt 4 ganger pr. dag i 8 dager. Så nå kan dere bare regne.
Litt hodebry er sunt.


Denne karen har også endel å henge fingrene i.
Her kaster han skumgummi-puslespillbiter i været.
Vi skal ikke kimse av det. Det er sikkert en viktig aktivitet i HANS verden.


Rett før H reiste i nordsjøen kjøpte han en tredemølle.
Det viste seg at den ikke virket.
Det viste seg også at det var den største mølla de hadde på butikken og vår
stue er IKKE den største stua på arkitektpulten for å si det slik.
Men nå virker hamsterbåndet ihvertfall og jeg har hatt min første tur i kveld.
H sto på siden og dro opp farten og jeg kalte ham PT Joe og så
tok han bilder av meg, men de kan desverre ikke publiseres.

Så feiret vi H som hadde bursdag i går. Ungene sang "happy birthday"
og jeg sang "Ja må han leva" og vi hang ut det svenske balkongflagget.
Så fikk han en myk presang som inneholdt en bukse. Levis 501.
H har brukt samme buksetype i 30 år. Det gjelder å ikke fornye seg.
.
Da har jeg tatt igjen en hel blogg-uke da. Flott assa !

5 kommentarer:

  1. Hallo!!! Merker du ullsokker - tror ikke du er riktig vel bevart jeg altså. Er det fordi du jobber i bhg og må gå foran med et godt eksempel.
    Grattis til svensken forresten. Vi har en svensk nabo og hver gang jacob ser han slår han av en vits: vet du hvorfor Tarzan er svensk? Jo fordi han er apenes konge.

    SvarSlett
  2. Wow - jammen er du hip, kul og ungdommelig Mammarie :) Det var no eg skulle slått til med mange tøffe, hippe, ungdommelige forkortingar, men eg huskar ingen... LOL (bortsett frå den då).

    Tuddelu!

    SvarSlett
  3. GOSH! (Bergenseruttrykk eller noe?)
    Serriøst?? (tenåringsuttrykk)
    Alt du får gjort i løpet av ei uke, fatter det bare ikke. Hvordan gjør du det??

    Stryker du undertøyet også? :)
    (jajaja,du gjør vel det!)

    SvarSlett
  4. OMG!Her var det dritkult! :-) Ja,det var det jeg kunne. Skal se litt til på denne bloggen nå, ser ut som et sted jeg kan like å henge litt.

    SvarSlett