søndag 13. november 2011

Screppa, og julekort.

I helga har jeg vært på scrappetreff. Det så ut som på bildene over.
(Loco lady i midten er Leopard-Lene fra kostyme30-årsdagen)
Lett kaos på de fleste pulter, klipping og liming og låning og fnising og you name it.
Scrappetreff er årets høydepunkt. Nest etter jul tror jeg.
Jeg fikk laget sju LO`er/sider samt 4 julekort.
Jeg, søsteren min og Leo-Lene vant også en lagkonkurranse.
Fantastisk, vi ble helt i hundre og det lyste sterkt gjennom at
vi aldri hadde vunnet noe før, haha.

På julekortene i år bruker vi faktisk familiebilder.
Før har det bare vært ungene, men nå vil jeg og H vise oss frem.
Vi vil OGSÅ henge på kjøleskapsdører rundtom i landet!
Vi fant ett bilde fra Palma Aquarium (skimtes på lilla kort på nederste bilde) og
ett fra Tømmerrenna/Nilen fra Dyreparken i Kristiansand.
Og dere andre? I full gang med å strikke matchende lusekofter til julekortfotografering?

9 kommentarer:

  1. oh yes, eller jeg mener nei!
    ikke akkurat strikkekofter, men jeg tror det blir heklet bikini til meg selv og heklede onepiecer til de andre.

    Snart juuul!!

    SvarSlett
  2. Eg vil ha dåke på kjøleskapet - du veit kor postkasso mi bur;-) Eg og Ø kjøre au naturell på bildene i år. Men lure på å henga på nokre julakuler på strategiske plassar, just for the christmas spirit, GLED DEG!

    SvarSlett
  3. Jøss, hadde ikke fått med meg at du var ei scrappedame!
    Jeg har laget utallige album de siste åra, men nå er det liksom helt stopp - blogginga tar all min tid...

    SvarSlett
  4. Jeeezes E, you're crazy. Eg kan senda dåke nokre fimo-leire-figurar, Ø har jo julekuler sjølv.

    Ellers, Mammarie, eg har sjølvsagt strikka Mariusgensrar til alle, til E og Ø også, så får det bli opp til dei om dei vil ha dei på seg på julekortet - ser ikkje slik ut.

    Imponert over scrappetreff, sikkert knall kjekt! Laga scrappekort til jul eit år, og aldri meir, ikkje fa*n.

    Det vert julekort frå http://www.printswithwings.com frå oss i år.

    Tuddelu!

    SvarSlett
  5. Herregud. Eg trur ikkje eg får sova i natt....

    SvarSlett
  6. Du skal få eit og, frøken Fryd - og eg reknar med det vert ramma inn og hengt opp på den fine bildeveggen din!;-)

    SvarSlett
  7. Hahaha, håpa ikkje huset tilfeldigvis tar fyr. Brannen begynna i ein juladekorasjon, (klassisk) og brenne tilfeldigvis opp bildet av dåke. Tilfeldigvis og uheldigvis. Men da e sånt so kan skje med juladekorasjona. Og no kom eg på dei fine me lagde på badnaskulen.

    SvarSlett
  8. loco lady/leo-lene/lenemor15. november 2011 kl. 22:53

    ler...hehehe

    SvarSlett
  9. Takk E, eg var litt redd for at ikkje me også skulle få :) Kan skjønna det vert ramma inn! Eg skal faktisk fiksa litt på bildeveggen no, så det passar fint å få eit nytt bidrag ;)

    Mammarie - eg håper du fekk sova godt!

    SvarSlett