fredag 28. oktober 2011

Vintersko til Storebror

Når vi kjøper sko til Storebror er det to ting som gjelder:
- kjent merke
- bred lest (p.g.a fotfeil)



Punktum.

Vi har brukt mye Viking, men nå prøvde vi disse Sorel-skoene (Youth Cub)
litt sånn tilfeldig idag, da jeg føler det haster med et alternativt par til Dock-bootsene
som han bruker hver dag på skolen nå.
Vi prøvd først Vikings testvinner "Chilly", men de ble for smale.
Da gutten fikk på seg disse her var dommen; "perfekt!".

Vi har ingen erfaring med disse, men leser bare positive ting.
De er nok ikke like lette og fine på foten som goretex-varianter,
men Store har vist meg at han fint kan løpe rundt (i stua) med dem :)

Hvilke vintersko har deres håpefulle i år??

5 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte Soreltil vesla - var på tilbud på Coop. De to største gutta har jo så store føtter at de må ha voksensko. Åtteåringen får det vi finner...

    SvarSlett
  2. eldstemann hadde sorel i fjor, de va knallgode og varme! Og lette å ta på sjøl. So gode han ville ikkje skifte om til vårsko når den tiden kom.....:)

    SvarSlett
  3. Jeg er også stor fan av Viking sine barnesko! Men i år var jeg ikke fornøyd med noen av dem jeg fant i butikkene.. så jeg måtte på internett (brandos.no)- og der fant jeg jammen meg de perfekte!(tror jeg)
    De heter Snowplay, og er fra Adidas.
    Virker veldig bra!

    De du viser ser jeg har blitt ganske populære, sikkert gode i høy snø feks.

    SvarSlett
  4. Haha Lene. Ja e et stort pluss at di e lette å ta på. E ein favoritt blitt her og, endo da egentlig e for varmt for dei ;)

    SvarSlett
  5. Det vart ecco på eldstemann i år, medan eg har eit par sorel som eg elsker! Jenta på halvanna har kun sheroxar. Sidan ho ikkje er i bhg er ho ikkje ute i timesvis. Dessutan er det jo jamnt over 15 grader for tida:)

    SvarSlett