mandag 24. oktober 2011

Overtid

(Bildet stemmer ikke totalt overens med teksten, jeg ville selvsagt ikke vært hos H på en sabla PLATTFORM!)



Har tatt med meg lillemor fra jobb, kjørt hjem til mamma og byttet henne med Storebror,
kjørt Store og nabojenta i bursdagsselskap, tanket bilen, handlet ullklær med spes. tanke på Store som skal på fjelltur med skolen i morgen. Note to self: lage kakao i morgen tidlig.
Så har jeg hentet Lille igjen, og nå burde vi vel mixet sammen en middag, men det går ikke for om 15 minutter skal vi avgårde og hente Storebror og nabojenta igjen. Når vi får Store hjem igjen må han gjøre lekser. Det har vi ikke tid til hverken i morgen
(personalmøte på jobb) eller onsdag (turn).
Snakket med H i telefonen i går. Jeg snakker med ham hver dag altså. Men i går.
I går sa han at han kanskje måtte bli på jobb en uke til.
Dette bør betale seg. Vi snakker nye støvletter. Eller vinterjakke. Jahapp.

4 kommentarer:

  1. Det betyr begge deler spør du meg. Jeg gleder meg veldig til jul i år for Håkon har så mye å ta igjen.

    SvarSlett
  2. Eller ein liten helgetur til London med dine gode venninner E og H? Han spandera sjølvsagt på alle. Me veit jo kva dei tjenar i oljo.

    SvarSlett