søndag 16. oktober 2011

Lørdag, del 2. Fest er best.

Bursdagsleoparden!
"Koffor e EG aldri på bloggen din?
Eg lese den kvar dag, men eg e jo aldri der!"
Nå er du med ;)

Det var så utrolig mange bra kostymer.
Her skimtes; Julenisse, indianer (hey, juks!), rakkerunge, åstedsgransker,
Eminem, troll og katt. Det var SJAIT at jeg ikke fikk bilder av Amy Winehouse. Sv.likt.

Rocke-ulven (fra musikalen om ulven og de syv geitekillingene) og det fantastiske trollet.


Her er du igjen Leo :)



Min favoritt; prompeputen.



Her har jeg og Elev røkt mye fredspipe e.l



Elev og Øl danser.
Det kan jo aldri ende bra.
Husker at jeg "danset" endel med øl da jeg var elev på universitetet,
det ble mye studielån og lite poeng utav det hele.



I tillegg fantes Baby, Taco, Enøyd banditt, Pirat, Lady Gaga, Rocker, Gynekolog (...), Gigolo, Jordbær (sv. stort kostyme. Upraktisk vil jeg tro, men kult), Ape, Hippie, Armygirl og Engel.

Lo nesten sammenhengende hele kvelden, suveren fest!

4 kommentarer:

  1. herre min hatt, så mange originale kostymer da!!

    ikke bare sånn indianere og sånt..

    ;) hehe.

    SvarSlett
  2. Hekkan... Her har det vore partay ser eg ;) Eg tenker at Øl tilgir deg, han er ganske romslig og grei. Eg har også dansa ganske mykje med øl, dvs den flytande varianten, er ein skikkelig øl-hund faktisk. Og studietida var ikkje nåke unntak, for meg heller. Men så traff eg jo broren til Øl da, så det var jo poeng nok i boken det :)

    Ha ei god veka!!

    Eli :)

    SvarSlett
  3. Yes endelig er eg med!!! Juhuuuu!!!! Takk for at du kom og ja da va sinnsjukt løye! Alt var løye den kvelden der!! :)

    SvarSlett