søndag 9. oktober 2011

Blogging og blogger

Obs: ser sjaitings, evt. horny ut på bildet. Var ingen av delene.

Til info: På Mallis ble det ikke mer enn kanskje 1,5 timer pc tilsammen. På ên uke! Rekord.

Jeg blogger meg ikke ihjel her, det ser dere nok. Men det er fordi jeg leser inne hos dere.
Jeg hadde nærmere 200 uleste innlegg på bloglovin da jeg ankom gamlelandet i går kveld.
Så jeg leser. Og ser på bilder. Og koser meg.
Det er rart det der med blogglesing.
Det føles som om man følger med på en haug tv/bok-serier samtidig.
Sagaen om Susan. Livet med Whitebite. Pias sønner.
Det er Reisen fra Spania til Norge.
Det er tåredryppende. Det er overfladisk. Det er humoristisk.
Det er interessant. Det er svada. Det er fest og det er hverdag.
Oppturer og nedturer og jeg vet ikke hva.
H lurer på hvordan jeg kan sitte ved pc`en i time etter time.
Jeg lurer på hvordan han kan glo på tv i time etter time.
Så flaks at ikke begge vil ha tv`en ! Tenk på det du H !

5 kommentarer:

  1. Haha, artig!!

    Hapaer dere har kost dere max! Og lite blogging paa ferie tyder paa en bra ferie:)

    Fin uke önskes deg!

    SvarSlett
  2. nettopp.
    kunne ikke sagt det bedre selv, eller sjøl som vi sier her.

    SvarSlett
  3. Haha, ja det er sant det med å lese blogger - så enig, så enig!

    SvarSlett
  4. Her sit me med nasa nedi kvar vår laptop begge to... og så ser me litt på Ylvis og Sons of Anarchy innimellom. Og plutselig så er klokka 0130 og Frøken Fryd som skal på jobb morgon - eg møter ikkje opp kl. 8 kan ein sei... Får ta litt haustferie eg også og møta til 9 sånn ca. Lenge leve fleksitid!

    Eli :)

    SvarSlett