onsdag 21. september 2011

Vossatassar tilbehør

"Strutsen" hals/buff uten ubehagelige sømmer. 100% polyester.
Anvennelig som en buff er, Lille er veldig fornøyd med mønsteret og bruker
sin både til hals og pannebånd. Verdens beste pannebånd! På grunn av den ekstra sømmen ("innsnittet") oppå, sitter denne som spikret. Faktisk så fornøyd at jeg anbefalte den til tilfeldig forbipasserende på MXsport heromdagen. 95% polyester, 5% spandex.
Matchende buff har vi også. Det står ikke på det.


Tantebarnet mitt er ikke dårligere han.
Dette i turkis er kjempefint.


(Finnes også i rosa med samme mønster,


og i ulike striper).



2 kommentarer:

  1. Flotte outfits! (Jeg mener det seriøst, liker Vossatassar:)

    SvarSlett
  2. kule saker.
    liker pannebåndet!

    men jeg får litt angst av det siste bildet! han lille inni hjulet!!

    slike hjul kan nemlig eksplodere..
    og vi hadde en fæl ulykke her for noen år siden. Men jeg er jo litt vel engstelig..

    :o)

    SvarSlett