søndag 11. september 2011

Vattkoppor, litt for tidlig.

I går kveld. Lille viser meg hvor sterk og fabelaktig sugekoppen er
(hun fikk ny tannkost i går, det fulgte med et sugekopp-feste til vegg - genialt forøvrig).


"sjå her!! Han klara å løfta do-lokket!"
.
Jeg syntes selvsagt det var et EMEIZING sugekopp-triks.
Men det skulle vise seg at vi også hadde med andre kopper å gjøre:

Dette så jeg ikke.
Var altfor opptatt av å fotografere sv. stilig ullsett fra Vossatassar,
samt noe avledet av sugekopp-triks.
Men vi snakker vannkopper her folkens !
.
Vi ble jo budne på nystekte boller og vannkopper hos søsteren min, for en uke siden.
Men inkubasjonstiden for cups of water er 12-21 dager så det stemte ikke helt.
Så kom man til å tenke på at det er noen i barnehagen som har hatt det.
Takker og bukker, dog kom dette noen dager for tidlig siden H er i nordsjøen
t.o.m torsdag. I FIRE dager skal altså jeg og Lille glimre med vårt fravær i barnehagen.
Fire dager. Er jo rene ferien!
Kommer barnehagen til å fungere uten oss?
Har jeg en jobb å gå tilbake til på fredag,
eller må de stenge hele greia?

. Føler DU deg uunværlig på jobben???

3 kommentarer:

  1. jepp,jeg er uunnværlig;o)
    og jeg får ekstremt dårlig samvittighet når jeg må være borte fra jobb.

    men det er fordi jeg vet at det blir ekstra arbeid for noen andre når jeg er borte.

    litt kjipt med vannkopper, men greit å bli ferdig med dem!

    lykke til!!

    SvarSlett
  2. Oioi, en riktig hemmafru blir du!

    Jeg har hjemmekontor så kan ikke akkurat si at jeg vil bli savnet om jeg glimrer med mitt fravær. :)

    God bedring til vannkoppbarnet!

    SvarSlett
  3. Klart jeg er uunværlig på jobben.....eller klart jeg FØLER meg uunnværlig.
    Lykke til med koppene.

    SvarSlett