tirsdag 13. september 2011

Mor fyller 30

Trivelig kort fra lillesøsteren min...
.
Mamma hadde kjøpt nydelig klokke/veggur
.
På morgenen ble jeg vekket av 4 kyss på kinnet.
Det var Stores måte å si "gratulerer" på.
Han har nemlig fått for seg at han ikke skal bruke det ordet,
spør meg ikke hvorfor. Han er tidenes særing.
Men mor satte stor pris på den hyggelige oppvåkningen :)
På formiddagen dro jeg, lille (som er degradert fra vannkopper
til munn, hånd - og fotsyke),
søsteren min og hennes lillemann I på shopping :D
Det finnes vel ingen bedre måte å feire dagen på??
For min del ble det en "jobbgenser"og en halvpen skjorte til meg selv,
pluss en pengenser til Store.
.

Så bar det hjem på kjøkkenet.
Lille ville veldig gjerne hjelpe, eller "hjelpe"..
.

hun hjalp til med å rydde bort druene da. Det er jo noe.
.

Hello 30`s. Her har jeg fått forklê i gave fra søster.
Fin tekst !!
Kakene jeg poserer med SER jo bra ut,
men det er klart at man har juksa litt.
Ferdig bunn og sånn...
Og to hentepizza fra Mix var "hovedretten". Hosthost.
.

Lille og kusine I har vært oppe i 2.etasje og skiftet..
.

Jeg så at Store og fetter I var så veldig opptatt i dukkehuset,
og tenkte at; jajamensann. Det er GUTTENE sine som viser den feminine siden.
Men nei.
De har ryddet alle sakene inn i det ene rommet,
og skal snart rive hele huset. Faktisk.
Etter at gjestene var gått tvang jeg ungene til å
synge bursdagssangen. Og så måtte de klemme meg.
Takken de fikk var en kort godnatt-historie og marsj i seng.
.

Og nå nyter mor en stille kveld ved pc`en.
30 er helt ok egentlig.

Har ikke noe spesielt sug etter kamferdrops heller
(man får festlige kommentarer på facebook når man fyller år).
Takk for gratulasjonene :D Dere tok det (lite skjulte) hintet.

5 kommentarer:

  1. Fjong tredveåring i kult forkle! Og det at jeg skriver tredve i stedet for tretti røper vel at jeg er eldre....?

    SvarSlett
  2. Gratulera med dagen du flotte trettiåring!

    SvarSlett
  3. Høres ut som ei fin feiring!
    Forkleet var dritkult da.
    1-2-3 mixer og lignende er guds gave til menneskeheten spør du meg.

    Fin onsdag!

    SvarSlett
  4. Verkar som ein flott bursdag! Eg synes trettiåra ruler eg! Betre enn 29. Er vel betre å vere i begynnelsen på noko eller på slutten av det? Eg synes 80 høyres litt gammalt ut. Lenge til...:)

    SvarSlett