mandag 12. september 2011

Hjemme-mamma anno 50-tallet



Tester på hemmafru-livet.
Prøver å kombinere en sånn flittig 50-tallshusmor med mor anno 2011.
50`s meet the future-type.
Syns jeg lykkes ganske bra.
Rutene og sløyfa på hodet er på plass, men i en mer
"fri kvinne med egne rettigheter og meninger" - stil.
Og apropos fri kvinne med egne meninger så skal jeg snart opp på skolen og stemme.
.

Etterpå skal jeg gå en husmortur sammen med en annen husmor,
før jeg vender hjem og tryller frem de vidunderligste bakverk på kjøkkenet.
Der jeg hører hjemme.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, det skiltet var heilt kanon, men are fuckers! Gratulerer så mykje med overstått 30 års dag, velkommen etter (ei stund sidan eg fylte 30 men er fortsatt på "rett" side av 40) og gratulerer som Vossatassar ambassadør :)

    Hos oss er det heller ikkje lov å hoppa i sofaen, det hadde nok blitt store konsekvensar av det sidan eldstemann nærmar seg 13 år og snart er like høg som mammo - heldigvis ikkje like rund!

    Snart helg att - jippi!

    Klem Eli :)

    SvarSlett