torsdag 1. september 2011

Bursdag overstått.

Kom ikke på å ta bilde før ETTER to timer med lek utendørs.
Bildene ble heldigvis rimelig uskarpe.
.

Gjett hvem av dem som har vært ute i sivilisasjonen.

Outfit Store:
Bukse fra Lindex (gay farge mente H)
T-skjorte Jean Paul (kjøpes kun på salg)
Skjorte fra Mexx (ditto)
Sokker: H&M. H kjøpte 20 par like til ham.
Smarteste trekket på lenge.


.
Outfit Lille:


Kjole: arvegods. H&M e.l
Banan: Chiquita
Hår: hjemmefrisyre. Say no more.

Da har vi hentet Storebror hjem fra bursdagsselskap.
Og selv om han "ALDELES IKKE SKULLE BLI HENTET NÅ!!" ,
så fikk vi ham med hjem på et vis.
Jeg snakket med bursdagsmammaen, det er jo greit å sjekke om man
er erstatningspliktig for noe. Kan aldri vite. Men det hadde gått fint.
Store hadde nektet å spise pizza for han hadde faktisk spist
en hel tallerken med lapskaus hos bestemor! (Logikk).


Og det var under sterk tvil at han spiste is, for det hadde bestemor lovet
ham til i morgen og da kunne han egentlig ikke spise det idag.
Hallo, hvor er verden på vei, tenkte han sikkert.

Ang. gave: Vi gikk for politihelikopteret (mye hjulpet av kommentar fra Whitebite).
Jeg aner ikke om det falt i smak eller ei, men jeg fikk ingen stygge blikk
eller noe fra bursdagsgutten så det var sikkert greit.

2 kommentarer:

  1. Eg berre diggar denne bloggen, og humoren din! :-)

    SvarSlett
  2. Jeg syns buksa var superfin kan du hilse H. Også må du gå inn til meg og se på den fine skibuksa jeg har kjøpt til Jacob

    SvarSlett