fredag 26. august 2011

Pride-dressen fra Molo?



Vinterdressene er i boks, puh!
Her viser Lille frem begge to.
.
Den lilla er fra danske Twins, som jeg trodde var det samme som Mikk-Line men som andre (les: hormonelle damer på mammaforum) mener er noe annet.
Hm..de ser helt like ut for meg, men så er jeg også litt nærsynt.
Den regnbuefargede er fra Molo, og denne har jeg siklet på LENGE!
Fikk dog uventet reaksjon fra H da jeg viste ham den:
Hva?? Den kan du inte ta på ham (les: Store), det är ju sånn rainbow gayparade!

Hva i helv...???? Rainbowgay-whaaat? Jeg googler, og finner dette. Blant annet.
.

Snasent..



Er ikke så stø i fremmedspråk, men skjønte ihvertfall det siste der.

Ammaigadd.
Jeg satser på at de som ser ungen i dressen (tenkte at de kunne bytte på å ha den,
Lille har jo snart tatt igjen Store på str
.) ikke er så veldig gay-opplyste.
Store skal også bruke den helt streite og heterofile Reimatec +dressen han hadde i fjor.
Han vokser som sagt ikke så mye den gutten.

6 kommentarer:

  1. maammaforum er wackooo!!
    elsker dressene fra molo, og klærne generelt!

    selv om denne så litt vel gay ut..
    hmm,sikker?

    tulla.
    fine dresser begge to.
    og wow,så tidlig ute du er da!!

    SvarSlett
  2. Åh, kanonmorsomt! :-)))) Kjenner godt til det der med å ha ein homofob mann. ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg syns dressen var kjempfin jeg:-)

    SvarSlett
  4. dressen var superfin :) rett på nett og leter opp en til småtten her!

    SvarSlett
  5. Kul dress! Har ingen erfaring fra mammaforum, men har skjønt det kan være heftige saker...
    Sekken er på 12 l, du kan lese mer inne hos Popkorn Design, de har barnehager som fokus, tror jeg.

    SvarSlett
  6. Den dressen har jeg sikla på selv, digger sånne knalle farger jeg :)

    SvarSlett