søndag 14. august 2011

Den lengste søndagen med de skjønneste post-it`ene

Idag har vært en sånn SØNDAG-søndag. En sånn søndag som liksom
har dobbelt så mange timer som andre dager. Men så utrolig lite å fylle timene med.
Jeg kjedet meg sånn at jeg sovnet på sofaen.
Men så:
tass-tass-tass, så kommer Store og Lille og vekker meg med hvert
sitt håndskrevne/tegnede brev! Og mammaen ble så glad at hun for
første gang på 2 (3?) år tok i bruk steketakken og laget høyt etterlengtede pannekaker til godingene sine. Og til H selvsagt. Han kan også få lov å være goding dersom han vil altså.
Vil ikke holde noen utenfor her.
.

Lille har på sitt eget flittige vis brukt alle fargene i pennalet øverst der,
og Store har forfattet det fantastisk sjarmerende "brevet" nederst.
"Ka e favoritt-formo di mamma?" spurte han etterpå.
Hmm, trekant? prøvde jeg.
"Ok...ka med stjerna?"
Ja stjerna e kjempefint.
Så da stemplet han to stjerner til meg også :)

3 kommentarer:

  1. Du har jaggu meg dei finaste ungane:-)

    SvarSlett
  2. åh, ikke noe som er så skjønt som en sånn lapp fra ungene :-)

    SvarSlett