fredag 19. august 2011

Den høylydte dagen

Idag har ungene vært usedvanlig høylydte.
Var bare det jeg ville melde.
.
Ps: Nei, jeg har ikke røkt hasjis - var bare litt uheldig i fotoøyeblikket.
PsPs: Det der sverd-greiene står IKKE ned gjennom hodet mitt, bare uheldig plassert i fotoøyeblikket.
PsPsPs: Har ikke cow-girl kostyme på. Så faktisk nettopp i ellos at slike skjorter er IN. Hello moteblogg!
PsPsPsPs: Sinnsykt brede skuldre. Kunne båret mye vann og kurver med greier i dersom jeg hadde bodd i India.

2 kommentarer:

  1. Skulle gjerne hatt slik utstyr jeg... Saa de hadde billig paa clas ohlson...

    naa er jeg helt sliten i fingertuppene etter all touchingen...
    Kommer til aa ende opp med senebetennelse i fingre og haandledd.

    jeje. Alt for teknologien.
    Maa jo henge litt med da.
    For barnas skyld. Kan jo ikke ha en mor som lever i forrige aarhundre hva gjelder teknologi.

    SvarSlett
  2. Hehe, herlig nnlegg med herlig bilde!
    Nå lo jeg godt!!!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett