søndag 31. juli 2011

Rosa Mirabella og Sukkertoppen

Husker dere Rosa Mirabella og Sukkertoppen? Dere som er født på 70 eller 80-tallet?
Rosa Mirabella elsker rosa, og har en dukkestue/hytte i hagen.
Rosa såklart, og den heter Sukkertoppen mener jeg å erindre.
Hver gang jeg går inn på Lilles rom så kommer jeg
på dette programmet...av en eller annen grunn.
Her er litt bilder før og etter oppussing:
.


Det turkise som var så friskt og unisex ryker i det.
.


Samme krok. Møbler fra Skeidar.
.

Her er vi igang. Bak Lille skimtes en brun og slitt liten kommode.



Samme krok og samme kommode.
.

Over Lilles seng. Søren, der henger bildene skeivt.
Det ble ingen bilder av senga i kveld - Lille så så uryddig ut der hun lå;)


Like godt å bare kjøre på med dill.
Denne dekoren i tre kommer også fra Skeidar.


Og til sist et bilde av min gamle dukke, Knut.
Rosa sengklær fikk det bli for ham inatt.
Senga er laget på en vernet bedrift, og er kjempefin.


2 kommentarer:

  1. Rosa Mirabella har jeg visst gått glipp av, er nok for gammal. Men Mamma Mirabell viser film, nynner jeg på stadig vekk.

    SvarSlett
  2. Njudligt! Nett i tanto si gata da der:)

    SvarSlett