lørdag 9. juli 2011

Respekt. Fallskjermhopp.

Dette er min venninne E.
Til 30-årsdagen fikk hun fallskjermhopp av oss venner, kjæreste og familie.
Fordi hun lenge har snakket om å hoppe.
Nå er det kanskje et par år siden hun sist nevnte det, men VI hadde det friskt i minne.
Idag var dagen for hoppet.
På bildet er hun iført hoppdress. Hun har ventet i TRE timer,
og er sikkert på sammenbruddets rand. Det ser ihvertfall slik ut.
Men nå er hoppet unnagjort, og nylig tikket det en sms inn på mobilen min:
"FANTASTISK!" sto det. (Eller først sto det "fantasisk",
men det er lett å trykke feil i adrenalinrusen)
.
R.e.s.p.e.k.t for de som kaster seg ut av et fint fungerende fly!

6 kommentarer:

  1. Kult gjort av dere å gjøre "talk into action". En gave hun neppe glemmer med det første!

    SvarSlett
  2. Respekt, ja! Jeg drømte om noe sånt da jeg var yngre, men nå er jeg jammen meg ikke sikker på at jeg hadde turt...

    SvarSlett
  3. Det har jeg gjordt en gang også :-)
    Da jeg var ung :-)
    Men med mindre det er av nødvendighet - så kommer jeg nok IKKE til å gjøre det igjen :-)

    Ha en fin sommer :-)

    SvarSlett
  4. Glemte å si :
    Jeg kaller tanten min for Mammarie :-)
    Artig å se en blogg med det navnet :-)

    SvarSlett
  5. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett
  6. Hahaha, der hadde eg da ikkje godt. Men da va verdt da. Fantastisk e egentlig ikkje beskrivande nok:-) Så takk for opplevelsen;-)

    SvarSlett