onsdag 20. juli 2011

En milepæl av de sjeldne

Det finnes mange milepæler i livet.


- Det første kysset
- Den første jobben etter årevis med skolegang

- Livet etter sertifikatet

- Den første fødselen

- Dagen da barna dine flytter ut


Jeg kunne ha holdt på i evigheter, men det var ikke det som var tanken.
Jeg ville bare fortelle om at idag har jeg stått ovenfor en milepæl. Flott ord altså.

Jeg har:

- Kjøpt mine første sofaputer ! ! Den ser jo framifrå bra ut. Og var på salg og greier. Jeg flesket til med to.
.
Jess. Du leste riktig.
Kjøpte faktisk en duk også, men tok ikke bilde av den i frykt
for at det skulle bli overkill det hele.
Det skal jo ikke bli en interiørblogg dette her.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med vel overstått et av livets viktigste milepæler.......

    SvarSlett
  2. Eg har kje ord.. Gratulera! Begynna å likna ein møblerte heim!

    SvarSlett