søndag 26. juni 2011

Prima ballerina



Lille i favorittantrekket sitt. Skoene er velbrukte etterhvert.
Lommeboka er kommet til rette, men kortet er selvsagt sperret fremdeles.
Da må man 3 mil til banken i morgen og fikse. Til pass for en!
For den som måtte lure på hva jeg drev med fredags kveld - jeg var på revy sammen med jobbdamene. Det hele skulle gå pyntelig for seg, hadde jeg bestemt meg for.
MEN...så hadde en av damene med seg Ouzo...himmel...
det ble for mye bånnski og for lite vann kan man si.
Men sabla bra revy og sabla bra kveld var det.


H jobber på garasjen idag. Ungene springer over alle hauger,
og jeg har støvsugd og vasket i campingvogna.
Og holder nå på med tidenes klesvask-maraton.
Det kjedelige er den ventinga mens vaskeprogrammet pågår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar