onsdag 29. juni 2011

Interiør-gubber på jordet. Camping.

Altså. disse folkene som lager interiør til campingvogner, interiør til bobiler og fortelt..
GÅR DE PÅ SYRE ELLER????
Jeg har til dags dato ikke sett en campingvogn som var ordentlig fin inni.
Alltid er det brunt eller stripete eller gardiner med sjuke psykedeliske mønstre!
Hvorfor kan de ikke lage det litt klassisk og tidløst? Himmel.
Idag har H og ungene kjørt langt og lenger enn langt og forbi Knarvik.
Og kjøpt fortelt til det gamle ruklet vårt.
Et sabla bra telt. Fjorårets modell og greier.
Jeg kikker på fargene på duken og nikker fornøyd når jeg ser grå og marine farge.
Supert.
Men så.
Drar H frem gardinene.
Og HIMMEL!! Hva er det med usymmetriske ruter? Og hvor kom gulfargen fra?
I mitt neste liv. Skal jeg lage fortelt. Og innrede campingvogner. Japp.

Klassisk og ryddig, før gardinene kom opp. OBS: lånt bilde. Vi har ikke sånn plen.
Vår er mer...mose.

2 kommentarer:

  1. Her finnes det potensiale, god forretningsidé. Eller er det sånn at campingfolk etterhvert blir hjernevaska og begynner å digge denne stilen?

    SvarSlett
  2. Hihi :-)
    Så enig - så enig :-)

    Men ikke vent til ditt neste liv - bare begyn med en gang :-)
    Please :-)

    SvarSlett