lørdag 10. april 2010

LAN-party for ên

Dagen begynte utrolig bra med at H vekkte opp hele huset klokka 08.00.....jeg hadde ikke ord!
Ungene la seg halv ti i går. Jeg la meg halv ett.
Ingen som legger seg halv ti og halv ett er utsovet 08.00 dagen etterpå!!!
Nuhvel.
Dagen ble bedre etterhvert.
Vi kjørte på handel. D.v.s JEG kjørte og øvrige familiemedlemmer satt anspente i setene sine.
Handelen var jo drepende kjedelig også. Maling...skyt meg! Maling til huset. Men så fikk vi med en sånn fancy malingspannsåpner med ØL-åpner i ene enden! Jotun har skjønt det!
...
På vei hjem var vi innom barnehagen, alltid herlig å stikke innom jobben i helgene (neida, jeg skulle bare hente en Office-cd). Ungene fikk kose med ett av lammene vi har fått der oppe og syns det hele var storveis.
Jeg har visst ikke fortalt at vi har sauer i bhg, men det har vi altså. Og i går var selveste lokal-lokalavisa oppom og tok bilder av alle ungene, noen voksne og to lam. Jeg holdt det ene lammet, og tror dere ikke dækelskapet bæsja på jakken min?
Jeg lot meg selvsagt ikke affisere av dette, hadde jo lokaljournalist på besøk og måtte gjøre inntrykk, men jeg tenkte mitt om fårikål akkurat da.
Note to self: vaske den gule jakka før mandag.
.....
Vel hjemme entret H veggen med en gang, og jeg rigget ungene med rislunsj og hørselvern. H driver og sager og bråker oppe i stillaset der og lyd er ikke noe vi setter spesielt stor pris på når vi skal kose oss ute med rislunsj.

.....
.....

MEG SELV rigget jeg med youghurtnøtter, tilstrekkelig med vann for ikke å tørke ut de neste par timene, og to laptop`er.
Jeg leker nemlig LAN-party her.!
Rett som det er så løper jeg inn i huset, der det står en tredje pc, og så sender jeg mail til meg selv ifra den. Disse bildene for eksempel, har jeg mailet inne fra stua og ut.
Man har ikke mer moro enn man lager selv.
Helst hadde jeg villet være på fjelltur nå, men H insisterer på å gjøre ferdig den sabla veggen og lover meg tur i morgen.
.....
Må stikke. Store får lov til å klatre opp i stillaset, og da klarer ikke jeg å sitte med ryggen til og vente på DUNKet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar