fredag 26. mars 2010


Svarte faen!!
Her har jeg akkurat stått og tilberedet et bedre måltid, kun tiltenkt mannen (Mac an cheese - ikke etendes for vanlige folk) OG SÅ FORSVANT HAN ned til naboen. Pokker. Det er selvsagt ikke dekning der nede, og jeg henger IKKE ut vinduet og roper etter ham (flashbacks fra barndommen da mamma ropte inn alle 6 familiemedlemmer med særs bærende røst).
Her er en melding til H:
Det blir ingen annen mat idag. Du får hive hundematen din i microen når/dersom du kommer hjem.

ps: jeg har lommeboka di
ps ps: jeg har visakortet ditt
ps ps ps: jeg er ganske irritert
ps ps ps ps: jeg har visakortet ditt

2 kommentarer:

  1. He he....Nå tør han vel ikke å komme hjem...
    Har du pin-koden?

    SvarSlett
  2. Jepp, men trenger jo ikke den for å netthandle :D

    SvarSlett