lørdag 27. mars 2010

Mannfolk vs. kvinnfolk i shopping

............................

Fikk meg jammen en tur til Haugesund idag også. Overbeviste H om at Lille MÅTTE ha overgangssko og at jeg bare var helt nødt til å innskaffe hvite plastegg til påske. Jeg poengterte også at han sikkert hadde noe bildeler som burde handles inn, og ganske riktig. Bærearm og styreledd eller hva det nå var.
Arm meg her og ledd meg der. Skulle trodd bilen hadde knokler!

Nuhvel.

H bestemte at jeg skulle lærekjøre. Det fikk han angre på. Han pustet og peste hver gang jeg kom litt fort inn i en sving, og mer eller mindre ropte til meg dersom jeg tilfeldigvis lå i feil fil i rundkjøring (skjedde bare en gang. Eller to. Max).
Da jeg hadde fått klønet bilen inn på Biltema sin parkering, gikk H ut - så på hvordan bilen sto plassert og sa: "tror inte jag tar av den der L`en ennu".
Psshh - SÅ skeivt var det da virkelig ikke. At det var noe å skjemmes over mener jeg.
Jeg og H hadde forresten ansvaret for hver vår unge under handlerunden idag. Dere vet jo hva de sier om kvinnfolk og shopping?

H og Store endte til slutt opp med: Løpesykkel, Villmarksgenser, bildeler og feiekost/brett (det var visst til meg...takk....rørende).

Jeg og Lille kjøpte : kortermet Janus-trøye til Store, overgangssko til Lille.

Det er jo lett å se hvem som er kvinnfolka i vår familie :D

Fant ikke noen plastegg da. Så jeg får vel heller blåse utav noen ekte. Og bake en vidunderlig kake av innholdet.HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar