onsdag 31. mars 2010

Liker du svada?

Ungene tar seg en lur, begge to, og H sitter og banner over et virus han fikk på pc`en nettopp.
Så da blogger jeg litt.
Jeg hadde ingen plan for innlegget, visste bare at jeg skulle legge ut bildene under her.
Og så vandret tankene litt da skjønner dere.
Det er jo så sjelden jeg skriver innlegg om noe vettugt og interessant. Noe matnyttig eller super-aktuelt!
I denne bloggen skrives ingenting og Frustrerte Fruer, Nobels Fredspris eller fugler fra Fedje. Jeg tror ikke jeg har nevnt presidentvalget med ett eneste ord, ei heller anbefaler jeg fantastiske økologiske vaskemiddel.
Jeg har ingen eksklusive tunikaer å vise frem på "dagens outfit", og på denne bloggen tipses det ikke om hvilke mineralpudder eller løshår som er best (men tips gjerne MEG om løshår, gudene skal vite at det trengs).
Ikke engang de fattige barna i Afrika nevner jeg noen gang.
Dere må jo være lobotomerte som gidder å lese denne bloggen her.
MEN! Dersom dere faktisk ER lobotomerte, og liker meg og ungene og meg og ungene og H og svadanada så legg meg til på Bloglovin`.
Det er et genialt hjelpemiddel for deg som følger med på flere blogger.
*Bloglovin forteller deg når det har kommet nye innlegg på bloggene serru`*
Det var dagens anbefaling. Kanskje var den nyttig. Kanskje var dette også bare svada.
Men pyttsann. Her kommer bildene jeg EGENTLIG skulle vise:
I går hadde jeg nemlig besøk av lille S på 10 mnd. Hadde ikke sett ham siden før jul, men han husket det som om det var i går tror jeg. Bare se hvilket par vi utgjør! Guttungen formelig stråler over å se igjen sin favorittfille/fylle-tante.
Eller faktisk så er jeg ikke tanten i det hele tatt, men...formaliteter...hvem bryr seg.

2 kommentarer:

  1. Skikkelig morsk gullunge det der! Formelig straaler av lykke!! Haha, morsomme og fine bilder! Du ser veldig fin ut altsaa!
    KLEM!

    SvarSlett
  2. Bloglovin`it is:) Greit svada og fine bilder:) Ha en flott påske!:)

    SvarSlett