torsdag 4. mars 2010

husmoroutfit og melding til H


Det begynte med at jeg skulle ta et "dagens husmoroutfit" - bilde i badespeilet, men det ENDER med at jeg publiserer en melding til H:
Unnskyld meg, men er det MULIG å la være å sprute med tannbørste og barberskum og alt mulig f*enskap over hele speilet????

På forhånd takk.
Så over til antrekket:
- superundertøy-trøye fra Norheim. Ubegripelig nuppete. Har vært med på minst ett svangerskap og har elastisitet deretter.
- Joggebukse H&M. Elendig passform.
Interiør:
- Søppelbøtte i blankt stål: IKEA
- Vegghengt toalett fra...do-butikken??
- Dekorativ haug med klær fra Navigare, Janus, Cubus, Dressmann og Ulvang.


4 kommentarer:

  1. Hehe, jeg kjenner meg/oss igjen der! Det er sprut over hele speilet her og ja... Og det blir liksom ikke noen renere naar Marcus gnir inn tannbörsten og "vasker" speilet.
    Likte husmoroutfitinnlegget ditt jeg;)
    MORO!

    SvarSlett
  2. Herlig interiør- og outfit-oppslag! :-)

    K.

    SvarSlett
  3. Hahaha, skal ikkje be deg komma å rydda i klesskapet mitt. Eg står på håvet i da no. I skal få ei hylla å ein kleshengar. Da har han fått i garderobeskapet i gangen. True story.

    SvarSlett
  4. Jaja, han trenge vel bere plass te ett par truse og ein dongeri sikkert.

    SvarSlett