onsdag 3. mars 2010

The day after tomorrow - take two


Herrejesus!
Dette er et bilde av meg da jeg gikk til jobb i går morges. Pusten min har blitt til RIM på jakkekragen der. Ser dere?
Sikkert ikke nødvendig å forklare at det var scheisse kaldt!
Andre dagen inn i våren my ass. (Flerspråklig blogg dette her. Fikk med både engelsk og hjemmelaget tysk ser jeg).
Det var faktisk så kaldt i går at min gamle barnehagetante stoppet og spurte om jeg ville sitte på!!! Hallo. Jeg var en drittunge i barnehagen, så det der tilbudet var virkelig raust.
Jeg takket selvsagt nei. Ville ikke at pinlige historier fra gamle dager skulle komme frem under kjøreturen.
Fryser heller av meg en fot.

2 kommentarer:

  1. Saa fint bilde av deg:)
    Hehe, vaaren ikke helt kommet ennaa forstaar jeg?! KOmme til Spania da! Her finner du den;)

    SvarSlett
  2. We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site provided us with valuable info to work on. You have done a formidable job and our entire community will be grateful to you.

    Check out my blog; saintsonourside.Justsmarternow.com

    SvarSlett