mandag 15. februar 2010

Vannskvetten badeland fra helheimen


Ble ikke mye blogging i går gitt.

Overnattingsbesøket gikk kjempefint. Ungene var nede i stua trehundre ganger, men la seg da til slutt. Og sov sånn ca natten igjennom (pluss-minus). Store var fryktelig stolt over å ha kusinen på overnatting.
På morgenen kjørte vi kusine I ned til mamma og pappa, så satte vi kursen mot Bergen (Loddefjord) og Vannkanten! Ikke MITT favorittsted akkurat, men H lokket med at det var såååå gøy for ungene. Sukk.

Døper herved Vannkanten om til Vannskvetten. Pokker som folk skal skvette og herje da! "Hihiuuiii, dette e gøy dere (kav bergensk selvsagt) her skal det sprutææææs! Bombææn!"

Ca 30 cm unna står en forfrosset tobarnsmor med gåsehud på hele kroppen. Og i bikini som aldeles ikke matcher. Og bergenserne spruter det de er gode for. Jeg banner lavt for meg selv.

Ikke hadde jeg vannfast maskara heller.

Sjait.

Men ungene koste seg selvsagt. Mulig de har mer av H sitt blod enn mitt.

1 kommentar:

  1. Badeland er det verste jeg vet også. Kvisete rygger og lange tånegler, æsj

    SvarSlett