onsdag 10. februar 2010

smalltalk in vehicle



Vi er ute på kjøretur i vår nye, men gamle bil. Vi kjører bare for å kjøre selv om bilen drikker som en uteligger. Vi tar oss råd til den luksusen det er å cruise 3 mil tur-retur bare for gøy.
Baki sitter Store og Lille. Store nyter utsikten, og Lille synger "Bæ-bæ, lille lam".
Jeg tenker at jeg er umåtelig stolt av ungene mine.

Jeg: Tenk så heldig verden er som får to avkom etter oss!!

H: Mja....hon blir säkert norges första kvinnliga massmördare.....(sikter til Lille).

Jeg: .......det er jo bra å være den første da..
Så...hva syns dere? Skal vi berike verden med enda ett avkom, eller har vi ødelagt nok nå?

4 kommentarer:

  1. Såklart dere skal ha en til :D Er det ikke mange ledige seter i den nye bilen da? :D hehe

    SvarSlett
  2. Det er bare 5-seters bil, men den er jo romslig da ;)

    SvarSlett